кар'єрограма
КАР’ЄРОГРАМА, -и, ж. 1. Інструмент управління кар’єрою; опис оптимального розвитку співробітника для заняття ним бажаної позиції в організації. 2. Формалізоване уявлення про те, який шлях повинен пройти спеціаліст для того, щоб отримати необхідні знання і оволодіти потрібними навичками для ефективної роботи на конкретному місці.
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Називний | кар'єрограма | кар'єрограми |
Родовий | кар'єрограми | кар'єрограм |
Давальний | кар'єрограмі | кар'єрограмам |
Знахідний | кар'єрограму | кар'єрограми |
Орудний | кар'єрограмою | кар'єрограмами |
Місцевий | на/у кар'єрограмі | на/у кар'єрограмах |
Кличний | кар'єрограмо | кар'єрограми |