мікромаркетинг
МІКРОМАРКЕТИНГ, -у, ч. Частина маркетингової діяльності підприємства, яка забезпечує зв'язок між виробниками та споживачами. // Форма цільового маркетингу, за якої компанія орієнтує свої маркетингові програми на потреби чітко визначених і досить вузьких географічних, демографічних, психографічних і поведінкових сегментів.
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Називний | мікромаркетинг | мікромаркетинги |
Родовий | мікромаркетингу | мікромаркетингів |
Давальний | мікромаркетингові, мікромаркетингу | мікромаркетингам |
Знахідний | мікромаркетинг | мікромаркетинги |
Орудний | мікромаркетингом | мікромаркетингами |
Місцевий | на/у мікромаркетингу | на/у мікромаркетингах |
Кличний | мікромаркетингу | мікромаркетинги |