інституціональний
ІНСТИТУЦІОНАЛЬНИЙ, -а, -е: <> Інституціональна політика – заходи, дії, що їх здійснює держава, по формуванню нових, усуненню старих або трансформації економічних інститутів. Інституціональна реклама – різновид реклами, прямо не пов'язаний з рекламою яких-небудь конкретних продуктів, спрямований на поліпшення репутації фірми; така реклама зазвичай присвячена обговоренню стабільності, надійності й етичній стороні того або іншого напрямку в бізнесі, його внеску в суспільний добробут; таку рекламу використовують банки, страхові компанії, компанії в галузі комунальних послуг. Інституціональний інвестор – кредитно-фінансовий інститут, що виступає в ролі власника акцій, організація, основною метою якої є інвестування власних коштів або коштів інших компаній, якими вона володіє як довірена особа; дане поняття включає в себе пенсійні фонди, інвестиційні компанії, страхові компанії й банки. Інституціональні чинники – чинники, пов'язані з управлінням, регулюванням окремих сфер, галузей, економічних, суспільних відносин.
ВІДМІНОК | ЧОЛ. РІД | ЖІН. РІД | СЕР. РІД | МНОЖИНА |
---|---|---|---|---|
Називний | інституціональний | інституціональна | інституціональне | інституціональні |
Родовий | інституціонального | інституціональної | інституціонального | інституціональних |
Давальний | інституціональному | інституціональній | інституціональному | інституціональним |
Знахідний | інституціональний, інституціонального | інституціональну | інституціональне | інституціональні, інституціональних |
Орудний | інституціональним | інституціональною | інституціональним | інституціональними |
Місцевий | на/у інституціональному, інституціональнім | на/у інституціональній | на/у інституціональному, інституціональнім | на/у інституціональних |