Реклама на українському ТБ

У цьому розділі може публікуватися все, що не підпадає під тематику інших розділів.

Модератори: Танка, vitaly1, Листопад

Ign1111
Студент досвідчений
Повідомлень: 76
З нами з: Нед лютого 25, 2007 6:34 pm

Реклама на українському ТБ

Повідомлення Ign1111 »

Давно я зобмоящика не дивився, і тут одразу побачив рекламу "Утьонка"... Цікаво, цим їм так не вгодило? Невже наш ринок такий малий, що на ного пихають весь російський непотріб... Пора становитися патріотом. Перестаю купувати (й буду агітувати родичів) таку продукцію.

Ще забув...
Крутять рекламу яка просто відверто порушує всі закони, це "Поцелуй мєня в пачку" та "Любой каприз". /shok.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":shok:" border="0" alt="shok.gif" />
lelka
Коректор пильний
Повідомлень: 291
З нами з: Чет травня 06, 2010 3:03 pm

Реклама на українському ТБ

Повідомлення lelka »

Принципово не купую продукцію "Президент". Досить того, що назвалися не по-наськи, пишуться латинкою - уже їм, бач, кирилицею не смакує - та ще й претендують на введення нового продукту на ринок - "творожка". Зрештою, може, це чесність з їхнього боку: певно, сиром ту речовину найменувати язик не повернувся.
Лаврін
Мовознавець геніяльний
Повідомлень: 1021
З нами з: Чет листопада 30, 2006 8:06 am

Реклама на українському ТБ

Повідомлення Лаврін »

Ign1111 писав:
Нед вересня 05, 2010 8:10 am
Крутять рекламу яка просто відверто порушує всі закони, це "Поцелуй мєня в пачку" та "Любой каприз". /shok.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":shok:" border="0" alt="shok.gif" />

Не просто порушує кимось написані "закони", а глумиться над людською, що вироблялася впродовж тисячоліть, мораллю, котра, своєю чергою, визначається людською совістю.
***
До речі, два оцих рекламних взірці - яко індикатори нинішнього стану суспільства: епатаж повний, абсолютний. Аби тільки вразити, приголомшити глядача-споживача від побаченої реклами! Щоби розум його став розбитим на численні скалки, а свідомість розщеплена на атоми, щоби ані на хвилю він не задумувався своєю головою над побаченим і почутим.
У першому - проступає зв'язок між поколіннями - старшим і молодшим: ми всі одної крові, ти і я, коли будемо їсти оті шоколадні батончики. Але при цьому ставка робиться на разючій видозміні обличчя того, хто скуштував цей продукт: молодь має рівнятися на авторитетів, тому відома балерина, хоч і старшого віку, та проте також прагне втамувати голод, показуючи тим самим приклад "молоднякові", яке задоволення та збудження настає після того, коли скуштувати оцей батончик... Ну, і наприкінці апофеозом рекламного ролика на українському ТБ стає рішучо кинута дебільна фраза "поцелуй меня в "пачку"", яка лунає з уст російськомовної прима-балерини.

Другий взірець рекламного "біг-бордового мистецтва" - не менш епатажніший за перший, а, може, і перевершує його.
От яке в кого перше враження може бути, коли бачити на біг-борді широким планом впевненого у собі голомозого молодика в окулярах від сонця і зі смочком у роті, вдолі напис "Любий каприз", а в кутку - назва туроператора? Це треба розуміти, як те, що фірма задовольнить "любой каприз" (за Ваші гроші, звичайно), аж до того, що Клієнт почуватиметься як дитятко, з яким панькаються батьки і задовольняють будь-яку його примху (себто "любий каприз").
(для невідущих пояснюю, що смочок - це дуже гарна укр. назва більше відомого "дурачка", котрого смокчуть грудні діти; від того і "смочок" - бо смоктати.)
***
Це так просто слов'янському світу західний світ силкується нав'язати свої ринкові відносини зокрема і свої життєві цінності загалом.
Ласкаво просимо до капіталізму - світу задоволення і страждання, світу разючих образів та життєвих контрастів!
Лаврін
Мовознавець геніяльний
Повідомлень: 1021
З нами з: Чет листопада 30, 2006 8:06 am

Реклама на українському ТБ

Повідомлення Лаврін »

Наріжним каменем західного капіталістичного ладу є… задоволення. А протилежним його боком – страждання. Урвав від життя – маєш, не урвав – страждаєш.
Перевагою радянської системи було те, що вона забезпечувала кождій людині мінімум: кусок хліба через ґарантоване працевлаштування у житті за молодих років та певний рівень споживання на старості літ через достойну пенсію, - тим самим вона скорочувала к-сть психологічних травм і масових страждань як для народу, так і для країни. Заходу ж властивий життєвий устрій, спрямований на збільшення задоволення/насолоди; устрій, який прагне до постійної насолоди/задоволення, пов’язаним із споживанням.

Як наслідок, засилля реклами сьогодні у нас, яка закликає бездумно споживати буквально все, що можна купити за гроші.
Ось яскравий приклад задовольнєвого ставлення до життя – рекламний текст у друкованих автомобільних - і не тільки - ЗМІ від одного солідного світового автомобільного бренда.
[quote]ЗАДОВОЛЕННЯ – ЦЕ НАДІЙНЕ МАЙБУТНЄ.
Усе, що ми створюємо кожен день, зроблено з гарантією, що Задоволення від керування не скінчиться. Від імені Задоволення ми проектуємо наші автомобілі, щоб керувати вітром таким чином, щоб Ви могли їхати швидше. Ми використовуємо інноваційні матеріали. щоб кинути виклик гравітації і Ви могли їхати швидше. Ми постійно вдосконалюємо наші двигуни, щоб отримати більше із кожної краплі пального. Ми не тільки намагаємося використовувати менше енергії, ми створюємо свою власну. Кожен ВМЕ створений із використанням технологій EfficientDynamics, які підвищують Задоволення за кермом і при цьому використовують значно менше ресурсів. Отже, сідайте за кермо та обирайте свій шлях. Поки Задоволення залишається нашою метою, Ви можете зробити це із чистим сумлінням. Це гарантія Задоволення.[/quote]

Нас поволі привчають до споживацького ставлення до життя. До розкошів, до задоволення та насолоди, як до єдиного, до чого повинна прагнути розумна людина у своєму житті.
Лаврін
Мовознавець геніяльний
Повідомлень: 1021
З нами з: Чет листопада 30, 2006 8:06 am

Реклама на українському ТБ

Повідомлення Лаврін »

Офф чи напівофф...
Ось яскравий взірець того, як не треба робити рекламу.
Напис на вітрині фешенебельного салону меблів:
[quote]Меблі для Вашого дому - частинка нашого життя.[/quote]
???
Таке враження, що продавці-виробники голосять по yсіх-усюдах, що вони по життю є, вони по життю перебувають на повному утриманні у Cпоживача, є цілком залежні від покупців-споживачів. Ну, можливо, не "на повному", не "цілком", бо таки "частинка їхнього життя". Але все одно таке дратує, принижує споживача - когось утримувати, щоби хтось заробляв на тобі грубі гроші...
Найперше правило рекламіста - споживачеві потрібно лестити: по всіх-усюдах, по всіх закутнях-підворіттях, щоби його приспати, а відтак легко можна було нав'язувати вже йому будь-який товар: і потрібний йому, і не потрібний...
Тому той "слоган" можна переробити на кшталт:
[quote]Обирайте саме у нас меблі для Вашого дому - адже вони частинка Вашого життя![/quote]
Тут усе зрозуміло: усе своє життя одна людина у розкошах проживає, інша - тяжко-важко вік своє коротає, але в будь-якому разі кожен не своєму вікові стикається із тими вічними супутниками свого життя - меблями. В одному випадкові - вишуканими та дорогими, в іншому - простими та невигадливими - але і там, і там з меблями пов'язані спогади та переживання, радощі й розчарування. Пригадати бодай Остапа Бендера та Кісу Вороб'янінова, котрі обоє на пару подуріли через той горезвісний горіховий гарнітур роботи майстра Гамбса... Ось так! wink.gif

Щоб емоційно підсилити фразу, спрямовану на Споживача, її можна дещо перекроїти та довершити...
[quote]Обирайте серцем і душею меблі для Вашого дому саме у нас - адже вони частинка Вашого життя![/quote]
Тут меблі будуть асоціюватися із серцем та душею, які, як відомо, є не просто частинкою людського життя, а визначають його, ним керують. Так само, як обирають серцем і душею супутника життя або кандидата на найвищу посаду в державі - так і вони, меблі, визначатимуть долю людини.
Відповісти