Ign1111 писав: ↑Нед вересня 05, 2010 8:10 am
Крутять рекламу яка просто відверто порушує всі закони, це "Поцелуй мєня в пачку" та "Любой каприз". /shok.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":shok:" border="0" alt="shok.gif" />
Не просто порушує кимось написані "закони", а глумиться над людською, що вироблялася впродовж тисячоліть, мораллю, котра, своєю чергою, визначається людською совістю.
***
До речі, два оцих рекламних взірці - яко індикатори нинішнього стану суспільства: епатаж повний, абсолютний. Аби тільки вразити, приголомшити глядача-споживача від побаченої реклами! Щоби розум його став розбитим на численні скалки, а свідомість розщеплена на атоми, щоби ані на хвилю він не задумувався своєю головою над побаченим і почутим.
У першому - проступає зв'язок між поколіннями - старшим і молодшим: ми всі одної крові, ти і я, коли будемо їсти оті шоколадні батончики. Але при цьому ставка робиться на разючій видозміні обличчя того, хто скуштував цей продукт: молодь має рівнятися на авторитетів, тому відома балерина, хоч і старшого віку, та проте також прагне втамувати голод, показуючи тим самим приклад "молоднякові", яке задоволення та збудження настає після того, коли скуштувати оцей батончик... Ну, і наприкінці апофеозом рекламного ролика на українському ТБ стає рішучо кинута дебільна фраза "поцелуй меня в "пачку"", яка лунає з уст російськомовної прима-балерини.
Другий взірець рекламного "біг-бордового мистецтва" - не менш епатажніший за перший, а, може, і перевершує його.
От яке в кого перше враження може бути, коли бачити на біг-борді широким планом впевненого у собі голомозого молодика в окулярах від сонця і зі смочком у роті, вдолі напис "Любий каприз", а в кутку - назва туроператора? Це треба розуміти, як те, що фірма задовольнить "любой каприз" (за Ваші гроші, звичайно), аж до того, що Клієнт почуватиметься як дитятко, з яким панькаються батьки і задовольняють будь-яку його примху (себто "любий каприз").
(для невідущих пояснюю, що смочок - це дуже гарна укр. назва більше відомого "дурачка", котрого смокчуть грудні діти; від того і "смочок" - бо смоктати.)
***
Це так просто слов'янському світу західний світ силкується нав'язати свої ринкові відносини зокрема і свої життєві цінності загалом.
Ласкаво просимо до капіталізму - світу задоволення і страждання, світу разючих образів та життєвих контрастів!