Школярська творчість
Модератори: Танка, vitaly1, Листопад
Школярська творчість
Пропоную в цій темі писати цікаві, кумедні фрази зі шкільних творів чи взагалі будь-яких інших учнівських робіт. Адже деколи такого начитаєшся... /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
Перевіряючи контрольні 9 класу з історії України, дізналася, що селянський виступ на Буковині в 40 -х роках ХІХ ст. очолив Лук’янКо Билиця . /ag.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="ag.gif" />
Перевіряючи контрольні 9 класу з історії України, дізналася, що селянський виступ на Буковині в 40 -х роках ХІХ ст. очолив Лук’янКо Билиця . /ag.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="ag.gif" />
Школярська творчість
Це я пригадую випадок з власного учнівства. Урок історї. Одна учениця розповідає про Японію:
Насправді вона мала на увазі .
А вийшло недалеко від істини - полюбляють японці спеції: перець...
Насправді вона мала на увазі .
А вийшло недалеко від істини - полюбляють японці спеції: перець...
Школярська творчість
Бібліотекарі одного ВНЗ отримали запит від студента філфаку:
Автор: Пока Чао
Назва: Де камертон?
/unknw.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":unknw:" border="0" alt="unknw.gif" />
Наша вчителька зарубіжної запевняла, що це чиста правда і що то був один з її студентів.
Автор: Пока Чао
Назва: Де камертон?
/unknw.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":unknw:" border="0" alt="unknw.gif" />
Наша вчителька зарубіжної запевняла, що це чиста правда і що то був один з її студентів.
Школярська творчість
А ось рядок з учнівського твору (бачив на власні очі):
[quote]Захар Беркут - головний герой повісті "Захар Беркут".[/quote]
Школярська творчість
Одна старшокласниця ніяк не могла дістати книжки із «Собором» О. Гончара (на той час дійсно було проблематично знайти потрібний твір, адже скільки б книжок не було, учні всіх шкіл потребували одночасно твір, котрий саме проходили за шкільною програмою). Однак наслухавшись під час уроків переказів однокласників, не дуже хотілося згаданій учениці читати шедевр соцреалізму самій. Набоков і Достоєвський надихали більше.
Новий наш вчитель був, проте, молодий та вимогливий. Сказав написати твір на тему «Образ Володьки Лободи: вчора, сьогодні, завтра». Що робити? І соромно перед ним… І мову бідолаха знала негаразд.
Аж несподівано прийшло осяяння. О Муза! Поезія, в яку був закоханий молодий учитель! І учениця старанно вивела рядки (я їх бачила на власні очі /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> ):
Володька Лобода: вчора, сьогодні, завтра
На дворі росте трава,
Яка зветься лобода.
І травою-лободою
Називав Гончар героя.
Якби я «Собор» читала,
Може б, краще описала
Образ того Лободи
Вчора, завтра і завжди.
Палкий шанувальник поезії не забарився з оцінкою. Юна поетка отримала зошит, в якому червоним було дописано чотиривірш, що його бракувало:
Гарні вірші пишеш, доню,
Що я тобі не бороню.
Але все ж… Це треба знати:
«Тронку» і «Собор» читати.
Моя добра подруга, котра і є прототипом героїні цієї оповіді, зі зворушенням показала мені цей зошит. От тільки ніяк не можу пригадати, яка ж оцінка стояла поруч із віршем. Щось між двійкою і п’ятіркою. Моя приятелька каже, що збереже зошит до старості: виховуватиме онуків. /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
Новий наш вчитель був, проте, молодий та вимогливий. Сказав написати твір на тему «Образ Володьки Лободи: вчора, сьогодні, завтра». Що робити? І соромно перед ним… І мову бідолаха знала негаразд.
Аж несподівано прийшло осяяння. О Муза! Поезія, в яку був закоханий молодий учитель! І учениця старанно вивела рядки (я їх бачила на власні очі /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> ):
Володька Лобода: вчора, сьогодні, завтра
На дворі росте трава,
Яка зветься лобода.
І травою-лободою
Називав Гончар героя.
Якби я «Собор» читала,
Може б, краще описала
Образ того Лободи
Вчора, завтра і завжди.
Палкий шанувальник поезії не забарився з оцінкою. Юна поетка отримала зошит, в якому червоним було дописано чотиривірш, що його бракувало:
Гарні вірші пишеш, доню,
Що я тобі не бороню.
Але все ж… Це треба знати:
«Тронку» і «Собор» читати.
Моя добра подруга, котра і є прототипом героїні цієї оповіді, зі зворушенням показала мені цей зошит. От тільки ніяк не можу пригадати, яка ж оцінка стояла поруч із віршем. Щось між двійкою і п’ятіркою. Моя приятелька каже, що збереже зошит до старості: виховуватиме онуків. /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
Школярська творчість
Наша вчителька зарубіжної запевняла, що це чиста правда і що то був один з її студентів.
А як вам відповідь студента на екзамені із зарубіжної л-ри?
Ми й до сьогодні з викладачем, який приймав іспит, згадуємо цю історію (бува, що доходить до сліз).
Школярська творчість
Наведу цей приклад російською мовою:
Діалог знайомого з сином-школярем:
- Уроки выучил?
- Да.
- Ну, рассказывай, что по истории учите?
- Как подрались жёны Ярослава Мудрого.
- ???
- Ну смотри сам, что тут написано: "... билися дружини Ярослава Мудрого..."
Діалог знайомого з сином-школярем:
- Уроки выучил?
- Да.
- Ну, рассказывай, что по истории учите?
- Как подрались жёны Ярослава Мудрого.
- ???
- Ну смотри сам, что тут написано: "... билися дружини Ярослава Мудрого..."
Школярська творчість
Учню/учениці принаймні відомо це. А днями в російській програмі "Таксі" двох учасників, які становили одну команду, запитали, хто головний герой роману "Обломов". Щоб відповісти на це запитання, юнаки звернулися на вулиці за допомогою до перехожої (звісно, вона здивувалася). Подібне трапляється і в українській версії "Таксі".
Школярська творчість
Географія. 6 клас. Дитина дає визначення жерлу вулкана:
Жирло - дира яку робить лава на поверхню землі.
Словник .нет жерло
Жирло - дира яку робить лава на поверхню землі.
Словник .нет жерло
Школярська творчість
7 клас. Історія України.Потрібно дати визначення феодальній повинності "повоз"( обов’язок селянина постачати підводи для державних потреб. Поступово замінювався грошовим податком — "повозними грошима".)
Визначення учня:
"Повоз "- це перше таксі.
Визначення учня:
"Повоз "- це перше таксі.