Коли ж у родовому відмінкові -у (-ю), як-от в анекдоті, то форма знахідного відмінка збігається з формою називного відмінка.
Звісно. Якщо анекдот у родовому відмінкові має флексію -а - , -у - . Однозначності годі й шукати, бо джерела подають різні видозміни закінчень (йдеться про родовий відмінок).
Даруйте, шановні друзі, але це я вже починаю товкти воду в ступі.
Авжеж. Тож задля уникнення товканини "ставлю тут крапку". /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
Саме так. Але де взяти мірило ваги тих аргументів? Здається мені, що аргументи видатних мовознавців для Вас не найвагоміші. На це нема ради. Лише одна заувага: тут або тут можна прочитати, що являють собою чітко (або точно) окреслені предмети. Я теж ставлю тут крапку.
Пане Дмитре. Я ціную й поважаю думки будь-кого з форумчан, прислухаюся й учитуюся до порад кожного з мовознавців. І забігаю на форум по консультації та поради. Бо вчуся. Адже ми вчимося усе своє життя. Однак я категорично не підтримую позиції "підтакування". Тому й крапка. Даруйте за офтоп.
Що ж, дуже добре, що крапки вирішили поставити всі. /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> Та для вас, Мавко, однак, ще репліка адміна. Ви, насправді, зовсім не категоричні щодо підтакування. Коли підтакують вам. Оце ви дуже цінуєте й цього прагнете. А ось до "підтакувань" дописам, які йдуть урозріз із тим, що висловили ви, дарма що спиратимуться й на вагомі аргументи знаних мовознавців, – категоричні до краю. Ви дуже гарно навчилися говорити про бажання вчитися, радитися, консультуватися. Та зміст ваших дописів цьому майже всуціль суперечить. Дослухайтеся, будь ласка, моїх слів: будьте розважливіші в реагуванні, якщо ви справді відвели собі роль й учениці, – і запанує тут мир та спокій. Не провокуйте мене надалі на дії, що обмежать вашу активність.