неціновий
НЕЦІНОВИЙ, -а, -е: <> Нецінова конкуренція – метод конкурентної боротьби, в основу якого покладено досягнення вищої якості, технічного рівня, технологічної досконалості. Нецінові чинники попиту і пропозиції – чинники, які впливають на попит та пропозицію товарів на ринку, за винятком цін на товари, послуги; до нецінових чинників відносяться доходи покупців, втрати при виробництві товару, мода, надання дотацій, наявність на ринку взаємодоповнюючих і взаємозамінюючих товарів, запаси та ін.
ВІДМІНОК | ЧОЛ. РІД | ЖІН. РІД | СЕР. РІД | МНОЖИНА |
---|---|---|---|---|
Називний | неціновий | нецінова | нецінове | нецінові |
Родовий | нецінового | нецінової | нецінового | нецінових |
Давальний | неціновому | неціновій | неціновому | неціновим |
Знахідний | неціновий, нецінового | нецінову | нецінове | нецінові, нецінових |
Орудний | неціновим | неціновою | неціновим | неціновими |
Місцевий | на/у неціновому, неціновім | на/у неціновій | на/у неціновому, неціновім | на/у нецінових |