агрегування
АГРЕГУВАННЯ, -я, с. 1. Об'єднання, збільшення показників за якою-небудь ознакою. 2. Дія, протилежна сегментації ринку. 3. Процес об'єднання різних політичних інтересів; розгляд ринку в якості однорідного середовища, в якому використовуються єдині маркетингові прийоми. <> Агрегування в маркетингу – маркетингова стратегія, спрямована на розширення бази споживачів; зосереджує увагу на універсальних потребах населення й припускає, що всі споживачі на конкретному ринку схожі один на одного й відчувають однакові потреби. Агрегування інформації – концентрування окремих потоків інформації в єдиний зведений агрегат, що дає моживість отримати загальну картину ситуації в економіці для конкретного числа агрегованих змінних, включаючи капітал, труд, товари, рівень цін і т.д.; агрегат при цьому виходить у вигляді зваженої суми потоків інформації. Агрегування ринку – стратегія маркетингу, при якій увесь ринок представляється як однорідна структура, до неї підходять зі стандартними підходами; метод протилежний сегментації ринку. Ітеративне агрегування – спосіб одержання і обробки інформації при вирішенні глобальних економічних завдань на основі сукупностей підзадач, вихідні дані для яких відомі з різним ступенем деталізації; ітеративне агрегування представляє собою завдання, зворотне методу блокового програмування, де глобальна задача розділяється на підзадачі, в яких інформація представлена на одному рівні деталізації. 4. Об'єднання частинок дисперсних і колоїдних (ліофобних) систем під дією молекулярних і міжмолекулярних сил притягання.
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Називний | агрегування | агрегування |
Родовий | агрегування | агрегувань |
Давальний | агрегуванню | агрегуванням |
Знахідний | агрегування | агрегування |
Орудний | агрегуванням | агрегуваннями |
Місцевий | на/у агрегуванні | на/у агрегуваннях |
Кличний | агрегування | агрегування |