офіс-менеджер
ОФІС-МЕНЕДЖЕР, -а. ч. 1. Професія, яка з’явилася з розвитком ринкових стосунків. 2. Менеджер, діяльність якого максимально сприяє успішному управлінню фірмою, компанією; офіс-менеджер організовує, забезпечує і контролює використання комп'ютерів в офісі; планує робочий час керівника; чітко відслідковує інформаційні потоки (у відповідності зі схемою внутрішньої комунікаційної мережі); здійснює контроль за рухом документів з виконанням внутрішньоорганізаційних рішень; у межах делегованих повноважень здійснює управління персоналом.
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Називний | офіс-менеджер | офіс-менеджери |
Родовий | офіс-менеджера | офіс-менеджерів |
Давальний | офіс-менеджерові, офіс-менеджеру | офіс-менеджерам |
Знахідний | офіс-менеджера | офіс-менеджерів |
Орудний | офіс-менеджером | офіс-менеджерами |
Місцевий | на/у офіс-менеджері, офіс-менеджерові | на/у офіс-менеджерах |
Кличний | офіс-менеджере | офіс-менеджери |