фокус-група
ФОКУС-ГРУПА, -и, ж.: ** Метод фокус-груп – метод, який відноситься до якісних методів збору інформації і базується на використанні ефекту групової динаміки; застосування даного методу припускає групову дискусію під керівництвом фахівця (модератора); основним достоїнством даного методу є можливість оперативного одержання так називаної глибинної інформації в невеликій групі респондентів; суть методу полягає в тому, що увага учасників фокусується на досліджуваній проблемі (темі) з метою визначити ставлення до поставленої проблеми, з'ясувати мотивацію тих або інших дій; крім цього, даний метод дозволяє замовникові спостерігати за ходом проведення дослідження і робити відповідні висновки; найчастіше фокус-групи використовуються для реалізації наступних завдань: генерування ідей; перевірки гіпотез для кількісних досліджень; підготовки інструментарію для кількісних досліджень; інтерпретації результатів кількісних досліджень; вивчення особливостей поведінки окремих груп людей; кількість учасників групи – від 8 до 12 чоловік; в якості критеріїв підбирання учасників використовуються стать , вік, рівень доходів і т.д.
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Називний | фокус-група | фокус-групи |
Родовий | фокус-групи | фокус-груп |
Давальний | фокус-групі | фокус-групам |
Знахідний | фокус-групу | фокус-групи |
Орудний | фокус-групою | фокус-групами |
Місцевий | на/у фокус-групі | на/у фокус-групах |
Кличний | фокус-групо | фокус-групи |