флешмоб
ФЛЕШМОБ, -а, ч. Заздалегідь спланована масова акція, зазвичай організована через Інтернет або інші сучасні засоби комунікації, у якій велика кількість людей раптово збирається у громадському місці, протягом декількох хвилин виконує заздалегідь оговорені дії (сценарій), і потім швидко розходяться; учасники того самого заходу можуть переслідувати різні цілі; серед можливих варіантів – розвага, порушення повсякденного ходу життя, справити враження на навколишніх, відчуття причетності до спільної справи, самоствердження, спроба одержати гострі відчуття та ін.; ідеологія класичного флешмоба дотримується девізу «Флешмоб поза релігією, поза політикою, поза економікою»; типовими правилами флешмоба є: начебто спонтанне дійство; заборона збиратися або привертати увагу на місці до акції, одночасний початок і закінчення акції її учасниками; після акції потрібно миттєво зникати з місця дії в різні сторони і робити вигляд начебто нічого й не було; сценарій повинен привносити абсурдність у те, що відбувається; жорстке дотримання сценарію; не викликати агресивної реакції; не порушувати законів і моральних устоїв, не показувати ніяких політичних поглядів.