бренд-менеджер
БРЕНД-МЕНЕДЖЕР, -а, ч. Фахівець з просування на ринок якої-небудь марки товару (послуг); проводить аналіз ринку та конкурентів, вивчає споживчий попит; розробляє концепції розвитку бренда і контроль над існуючою продуктовою матрицею; оцінює ефективність маркетингових заходів; планує та організує рекламні й PR-кампанії по просуванню бренда.
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Називний | бренд-менеджер | бренд-менеджери |
Родовий | бренд-менеджера | бренд-менеджерів |
Давальний | бренд-менеджерові, бренд-менеджеру | бренд-менеджерам |
Знахідний | бренд-менеджера | бренд-менеджерів |
Орудний | бренд-менеджером | бренд-менеджерами |
Місцевий | на/у бренд-менеджері, бренд-менеджерові | на/у бренд-менеджерах |
Кличний | бренд-менеджере | бренд-менеджери |