екаунт-менеджер
ЕКАУНТ-МЕНЕДЖЕР, -а, ч. Фахівець рекламного агентства, який працює безпосередньо з клієнтом; посередник між агентством і клієнтом, який організовує та об’єднує всі процеси по розробці та втіленню рекламних кампаній; його обов'язки не постійні – вони залежать від специфіки роботи агентства і його популярності; специфіка посади екаунт-менеджера в тому, що він має подвійний “набір” завдань і обов'язків – перед клієнтом і своїм агентством; проте у найбільш загальному вигляді – екаунт-менеджер повинен здійснювати комплексне обслуговування клієнтів, маються на увазі: зустрічі; телефонні переговори; листування; підготовка брифінгів, кошторисів, документів, звітів; організація і контроль робіт усередині рекламного агентства; підготовка пропозицій і презентація цих пропозицій клієнтові; контроль платежів і документообігу; крім цього, екаунт-менеджер може також вирішувати глобальні завдання – як правило, саме він пише щорічні маркетингові плани для великих компаній, що включають довгострокове співробітництво; готує проекти зустрічей і звіти про контакти з клієнтом.
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Називний | екаунт-менеджер | екаунт-менеджери |
Родовий | екаунт-менеджера | екаунт-менеджерів |
Давальний | екаунт-менеджерові, екаунт-менеджеру | екаунт-менеджерам |
Знахідний | екаунт-менеджера | екаунт-менеджерів |
Орудний | екаунт-менеджером | екаунт-менеджерами |
Місцевий | на/у екаунт-менеджері, екаунт-менеджерові | на/у екаунт-менеджерах |
Кличний | екаунт-менеджере | екаунт-менеджери |