прес-реліз
ПРЕС-РЕЛІЗ, -у, ч. 1. Бюлетень для працівників засобів масової інформації, що випускається урядовими установами, міжнародними організаціями і т. ін. і що містить матеріали для термінової публікації. // Спеціальний інформаційний одноразовий випуск, який містить стислу інформацію про певну подію для поширення серед представників засобів масової інформації; часто виходить під час прес-конференції, презентації, проведення масштабних акцій громадськими організаціями, великими виробничими, комерційними чи фінансово-кредитними компаніями або перед ними. 2. Спеціально підготовлена виробничими, торговельними, фармацевтичними чи іншими компаніями рекламна інформація з невеликим, але містким текстом для ефективної реклами з метою привертання особливої уваги до діяльності окремих фірм, досягнень, надбань щодо вдосконалення товару чи послуг; поширюється здебільшого через засоби масової інформації. // Спеціально підготовлена інформація про товар або фірму, що поширюється фірмою для можливого опублікування у пресі. // Оглядова інформація для преси.
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Називний | прес-реліз | прес-релізи |
Родовий | прес-релізу | прес-релізів |
Давальний | прес-релізові, прес-релізу | прес-релізам |
Знахідний | прес-реліз | прес-релізи |
Орудний | прес-релізом | прес-релізами |
Місцевий | на/у прес-релізі | на/у прес-релізах |
Кличний | прес-релізе | прес-релізи |