паблік-рилейшнз
ПАБЛІК-РИЛЕЙШНЗ, невідм. Наука і мистецтво налагодження взаємного розуміння і доброзичливості між особою, фірмою або установою і громадськістю. // Функція управління, покликана оцінювати відношення публіки, ідентифікувати політику і дії приватної особи або організації щодо суспільних інтересів і виконувати програму діяльності, направлену на досягнення розуміння і сприйняття її масами. // Спеціалізована діяльність державних і громадських організацій, що забезпечує взаєморозуміння і доброзичливість у контактах з масами (публікою), соціальними групами; реалізується через поширення в популярних газетах і по телебаченню інформації, яка розкриває механізми здійснення влади, контактами, які імітують довіру у взаємовідносинах влади і мас та ін.; паблик рилейшенз – важлива складова управлінської діяльності, покликана забезпечити взаєморозуміння, довіру між сферою управління і широким загалом.
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Називний | паблік-рилейшнз | паблік-рилейшнз |
Родовий | паблік-рилейшнз | паблік-рилейшнз |
Давальний | паблік-рилейшнз | паблік-рилейшнз |
Знахідний | паблік-рилейшнз | паблік-рилейшнз |
Орудний | паблік-рилейшнз | паблік-рилейшнз |
Місцевий | на/у паблік-рилейшнз | на/у паблік-рилейшнз |
Кличний | паблік-рилейшнз | паблік-рилейшнз |