антиреклама
АНТИРЕКЛАМА, -и, ж. Поширення відомостей, що компрометують кого- або що-небудь; самі ці відомості; причиною такого небажаного ефекту можуть бути помилки автора реклами, погане знання споживача та ринку, використання заяложених прийомів; ефект антиреклами може, наприклад, створювати спам; у деяких випадках антиреклама свідомо використовується для створення негативного враження про щось; у цьому випадку прийнято говорити, що антиреклама є інструментом демаркетингу.
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Називний | антиреклама | антиреклами |
Родовий | антиреклами | антиреклам |
Давальний | антирекламі | антирекламам |
Знахідний | антирекламу | антиреклами |
Орудний | антирекламою | антирекламами |
Місцевий | на/у антирекламі | на/у антирекламах |
Кличний | антирекламо | антиреклами |