маркетинговий
МАРКЕТИНГОВИЙ, -а, -е. Прикм. до маркетинг. Маркетингова тактика. Маркетингове планування. Маркетингові програми. ** Маркетингова логістика – здійснення і контроль за переміщенням матеріалів, готових виробів і стосовної до них інформації від місця їхнього виробництва до місця їхньої реалізації; це також вибір торговельних посередників, встановлення з ними партнерських відносин, а також організація та пошук нових форм продажу товарів компаніям (прямий маркетинг, франчайзинг, лізинг, електронна торгівля та ін.). Маркетингове середовище фірми – есукупність умов, організацій, які впливають на маркетингову діяльність фірми. Маркетингові дослідження – вивчення, прогнозування ринку товарів та послуг, попиту і пропозиції, поведінки споживачів, ринкової кон'юнктури тощо. Маркетингові комунікації – процес передачі інформації про товар/послугу цільовій аудиторії (реклама в засобах масової інформації, PR, стимулювання збуту, промо-акції, особисті продажі, упаковка, мерчандайзинг, спеціальні сувеніри, спонсорство, проведення виставок, сервісне обслуговування, прямий маркетинг та ін.).
ВІДМІНОК | ЧОЛ. РІД | ЖІН. РІД | СЕР. РІД | МНОЖИНА |
---|---|---|---|---|
Називний | маркетинговий | маркетингова | маркетингове | маркетингові |
Родовий | маркетингового | маркетингової | маркетингового | маркетингових |
Давальний | маркетинговому | маркетинговій | маркетинговому | маркетинговим |
Знахідний | маркетинговий, маркетингового | маркетингову | маркетингове | маркетингові, маркетингових |
Орудний | маркетинговим | маркетинговою | маркетинговим | маркетинговими |
Місцевий | на/у маркетинговому, маркетинговім | на/у маркетинговій | на/у маркетинговому, маркетинговім | на/у маркетингових |