маркетинг
МАРКЕТИНГ, -у, ч. Комплексна система управління діяльністю підприємства по розробці, виробництву й збуту продукції на основі дослідження ринку й активного впливу на формування попиту; маркетинг включає розробку товару (визначення виду й встановлення характеристик товару, що продається), взаємозалежну систему заходів по дослідженню ринку (поділ ринків, виділення кращих ринків, сегментація й позиціонування ринку, просування товару на ринок, підпорядкування виробництва вимогам ринку), цінову стратегію; орієнтуючи виробництво на найкраще задоволення потреб ринку, існуючих і потенційних покупців продукції, маркетинг сприяє усталеній роботі підприємства й одержанню прибутку; складовою частиною маркетингу є реклама. <> Глобальний маркетинг – процес глобалізації міжнародного маркетингу. Диференційований маркетинг – маркетинг, який розрахований на використання декількох сегментів ринку. Конверсійний маркетинг – маркетинг, який створює умови для подолання негативного попиту. Концентрований маркетинг – маркетинг, який зосереджує зусилля на окремих ринках. Маркетинг засобів виробництва – маркетинг, спрямований на пошук і збут нових технологічних рішень у виробничому процесі. Маркетинг послуг – маркетинг, здійснюваний як супутня діяльність у комплексі з маркетингом споживчих товарів або засобів виробництва. Маркетинг споживчих товарів – орієнтація виробничо-збутової системи компанії на використання останніх технологічних досягнень для створення нової споживчої продукції. Маркетинг у страхуванні – система взаємодіючих видів діяльності, спрямована на планування, визначення ціни, а також на рекламування i реалізацію страхових послуг; діяльність, що супроводжує рух послуг від страхової компанії до страхувальника. Масовий маркетинг – маркетинг, який застосовується до товарів масового споживання. Проблемний маркетинг – форма аналізу нарощування ринків, коли сукупний майбутній збут оцінюють на базі короткострокового, географічно обмеженого продажу нового товару або послуги. Протидіючий маркетинг – маркетинг, який спрямований на обмеження, пригнічення ірраціонального попиту на деякі товари та послуги. Прямий маркетинг – завершальна стадія процесу рекламної діяльності, орієнтованої безпосередньо на укладення торгової угоди, здійснення купівлі в конкретній роздрібній торговій точці. Розвиваючий маркетинг – маркетинг, який орієнтований на перетворення потенційного попиту в реальний. Стратегічний маркетинг – маркетинг, який заснований на вивченні внутрішніх і зовнішніх можливостей підприємства. Стратегія маркетингу – комплекс заходів щодо розробки, виробництва, збуту продукції, який здійснюється на основі аналізу ринку, планування (прогнозування), контролю, і який спрямований на досягнення конкретної мети. Цільовий маркетинг – форма маркетингової діяльності, у ході якої продавець розмежовує сегменти ринку, вибирає з них один або кілька цільових сегментів (цільовий ринок) і розробляє прийоми маркетингу для кожного з них окремо, цілеспрямовано, з урахуванням вибору товарних позицій, найбільш ефективних для кожного сегмента ринку. Ціновий маркетинг – маркетинг, заснований на встановленні ціни товару; форма реалізації стратегії маркетингу через управління ціною продукції.
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Називний | маркетинг | маркетинги |
Родовий | маркетингу | маркетингів |
Давальний | маркетингові, маркетингу | маркетингам |
Знахідний | маркетинг | маркетинги |
Орудний | маркетингом | маркетингами |
Місцевий | на/у маркетингу | на/у маркетингах |
Кличний | маркетингу | маркетинги |
маркетинговий
МАРКЕТИНГОВИЙ, -а, -е. Прикм. до маркетинг. Маркетингова тактика. Маркетингове планування. Маркетингові програми. ** Маркетингова логістика – здійснення і контроль за переміщенням матеріалів, готових виробів і стосовної до них інформації від місця їхнього виробництва до місця їхньої реалізації; це також вибір торговельних посередників, встановлення з ними партнерських відносин, а також організація та пошук нових форм продажу товарів компаніям (прямий маркетинг, франчайзинг, лізинг, електронна торгівля та ін.). Маркетингове середовище фірми – есукупність умов, організацій, які впливають на маркетингову діяльність фірми. Маркетингові дослідження – вивчення, прогнозування ринку товарів та послуг, попиту і пропозиції, поведінки споживачів, ринкової кон'юнктури тощо. Маркетингові комунікації – процес передачі інформації про товар/послугу цільовій аудиторії (реклама в засобах масової інформації, PR, стимулювання збуту, промо-акції, особисті продажі, упаковка, мерчандайзинг, спеціальні сувеніри, спонсорство, проведення виставок, сервісне обслуговування, прямий маркетинг та ін.).
ВІДМІНОК | ЧОЛ. РІД | ЖІН. РІД | СЕР. РІД | МНОЖИНА |
---|---|---|---|---|
Називний | маркетинговий | маркетингова | маркетингове | маркетингові |
Родовий | маркетингового | маркетингової | маркетингового | маркетингових |
Давальний | маркетинговому | маркетинговій | маркетинговому | маркетинговим |
Знахідний | маркетинговий, маркетингового | маркетингову | маркетингове | маркетингові, маркетингових |
Орудний | маркетинговим | маркетинговою | маркетинговим | маркетинговими |
Місцевий | на/у маркетинговому, маркетинговім | на/у маркетинговій | на/у маркетинговому, маркетинговім | на/у маркетингових |