позиціонування
ПОЗИЦІОНУВАННЯ, -я, с. Дія за знач. позиціонувати. // Зусилля по впровадженню у свідомість покупців ключових переваг вашого товару.<> Позиціонування ринку – маркетингова діяльність на цільових ринках, що припускає аналіз позицій продуктів і елементів комплексу маркетингу на виділених сегментах ринку, з метою виявлення тих їх атрибутів (параметрів), які сприяють завоюванню конкурентних переваг. Позиціонування товару – визначення місця нового товару в ряді існуючих, тобто встановлення області його застосування поряд з іншими товарами, можливості витиснення ним старих товарів і конкуренції з ними; позиціонування необхідне для з'ясування потенційних можливостей виходу з новим товаром на ринок. Позиціонування торгової марки – маркетингова діяльність, яка заснована на аналізі ринку й стану брендингу і яка забезпечує конкурентні переваги.