таргетування
ТАРГЕТУВАННЯ, -я, с. Вибір мішені, об’єкта; встановлення цільових орієнтирів. // Механізм, що дозволяє виділити зі всієї наявної аудиторії тільки ту частину, що задовольняє задані критерії (цільову аудиторію). // Рекламний механізм, який дозволяє виділити з усієї наявної аудиторії тільки ту частину, що задовольняє заданим критеріям (цільову аудиторію), і показати рекламу саме їй; найпростіший і найбільш популярний вид таргетування здійснюється шляхом простого підбору рекламних майданчиків – так, щоб їхня аудиторія відповідала цільовій за своїми інтересами, віком, місцю проживання й т.д.; рекламні комп’ютерні мережі зазвичай також надають можливості таргетування за рекламними майданчиками, географією, часом показу. // Встановлення цільових орієнтирів грошової системи, регулювання приросту грошової маси в обігу, яких дотримуються у своїй політиці центральні банки. // Спосіб реалізації господарської політики держави або окремого підприємства; полягає у виборі якоїсь економічної "мішені", на яку треба впливати, щоб досягти певних результатів, поставленої мети.
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Називний | таргетування | таргетування |
Родовий | таргетування | таргетувань |
Давальний | таргетуванню | таргетуванням |
Знахідний | таргетування | таргетування |
Орудний | таргетуванням | таргетуваннями |
Місцевий | на/у таргетуванні | на/у таргетуваннях |
Кличний | таргетування | таргетування |